Ajans hizmeti, çok geniş bir yelpazeyi kapsamaktadır. Kısaca bahsetmek gerekirse, komple anahtar teslim işlerinizi yapıyoruz. Bunu biraz daha açarsak; logonuzu tasarlıyor, web sitenizi kuruyor, kartvizitleri hazırlıyor, tabelanızı takıyor, dış – iç dekorasyonunuzu yapıyor ve sizi iş dünyasında arzu ettiğiniz bir yere taşıyoruz.

Özellikle yapmış olduğumuz çoğu logo çalışması ödüllüdür ve birçoğu seneler geçmesine rağmen halen kullanılmaktadır. Tasarım gücümüzün ne kadar üst seviyede olduğunu bu şekilde de anlayabilirsiniz.

Öncelikli amacımızın müşteri memnuniyetini sağlamak olduğundan dolayı, yaptığımız bütün işlerin 3D tasarımını yolluyoruz. Onayınızı aldıktan sonra harekete geçiyoruz. Ajans hizmeti için, kusursuz hizmet anlayışı ve yaratıcı fikirler için bizimle iletişime geçin ve unutmayın:

Medya Planlaması

Medya planlaması firmanın hedeflediği kişilere ulaşmaktır. Medyanın hangi şekilde kullanılması gerektiğini belirleme sürecidir. Medya planınızı oluştururken ilk olarak pazarlaması ve reklam amacınız belirlenir. Bizim amacımız ise sizin planınızı bir araya toplayarak, reklam ajansının hedeflediği en doğru şekilde ulaşmasını sağlamaktır.

Doğru zamanda, doğru yerde, doğru bütçe ile etkili sonuç alabilirsiniz.

Başarılı bir medya planlaması ile kitlenin gerekli satın alma hareketlerini yaratacak geniş yüzdesine, etkili sıklıklarda, düşük maliyette, az kayıpla bütçe sınırlarında kalarak dan ulaşmayı hedeflerler. Öztaş reklam tecrübe ve hizmeti ile doğru şekillerde sunmaktır.

Grafik Tasarım

Grafik tasarım çalışmalarında her türlü baskılı bir medyada kullanabileceği görsel tasarımlardır. Dergi ve gazete reklamlarında, kataloglarda, broşürlerde, bülten ve şirket tanıtımlarında, kalite ve vizyonun yerleştirilmesi ve aynı zamanda hedef kitleye yönelik görsel mesajlarında, iletmenin de önemi olarak, reklam ve grafik tasarım konusunda yalnızca uygulaması değil, Creative ajans desteği ile de tarafımızdan saklanmakta.

Grafik tasarımı konusunda, önemli olan pratik ve sanattır; uygulamalı ve eskiye ait bir sanat dalıdır. Kısaca söylemek gerekirse, “düşüncelerin görselleştirme sanatıdır” diyebiliriz.

Marka Danışmanlığı

Global dünya da reklam yapmak ve yönetmek oldukça önemlidir. Reklamınızı yöneten büyük unsur ise markanızdır. Bu sebeple de markanızı belirlerken fikir ve düşüncenize bağlı olarak dan başarıya ulaşırsınız. Öztaş Reklam, tüm çalışmaların çıkış noktasını ve temelini ele alarak, reklam ve iletişim çalışmaları tarafından markanın konumunu ve stratejisini, aynı zamanda hedeflerini iyi bir şekilde analiz ederek çalışmanın daha verimli olmasına özen gösterir. Markalaşma sürecinin her aşamasını dikkate alarak daha uzun süreli ve marka anlayışı içerisinde yöneten ekibimiz tarafından projelendirilir ve uygulanır.

Marka danışmanlığı diğer kurumlara göre 6 aşamadan yürütülen uzun soluklu bir projedir. Projenin kapsamında ise;

  1. Kurum değerinin tespiti,
  2. Ürünün ya da hizmetin pazardaki hedefi ve konumu,
  3. Pazar payının ihtiyacı ve analizi,
  4. Markanın tespiti ve büyüme potansiyeli,
  5. Markanın logo ile bütünleşebilmesi,
  6. Markanın reklam ilişkisi,

Değerlerini işleyerek sürekliliğin muhafaza edilmesi gerekir. İyi bir şekilde markayı yönetmek, insanın beyindeki fikirler ile eşdeğerdir.

Biz markanın en iyisini yapmaya çalışıyoruz.

Amblem & Logo

Görsel tasarımda, iletişimin etkili yöntemlerinden birisi ise logo tasarımlarını en iyi şekilde karşı tarafa yansıtılmasıdır. Genellikle firmanın ve ürünün etkili bir logo tasarımları ile bulundukları sektöre göre öne çıkması için tasarlanır. Firmanın ya da ürünün diğerinden önde görünebilmesi için öncelikli olarak kolay bir şekilde algılanması ve farklı özgün bir şekilde, akılda kalıcılık esas alınarak yüksek ve etkili bir logoya sahip olmanız gerekir. Öztaş Reklam bu kriterlerin yanında müşterilerin fikirlerini ve beğenilerini de dikkate alarak başarılı bir logo çalışmasına imza atmaktadır.

Logo bir ürünün ya da firmanın hizmetini, harf ve resim ögeleri kullanılarak sembolleştirilmesi sanatıdır. Ambleminden farklı ayırt edici bir özellik ile firmanın ismini yansıtırlar. Logo yapmak için belirli bazı kurallar vardır bu işin uzmanları tarafından şu şekilde sıralanır.

  1. Kolay, anlaşılır bir şekilde kullanılabilir olması,
  2. Her şekilde kullanılabilir olması,
  3. Diğer firmalardan ayırt edebilmesidir.

Kurumsal Kimlik

Ajans hizmeti, logo, amblem, antetli kağıtlarda, kartvizitlerde, zarflarda, dosyalarda, tebrik kartlarında, şirket içi iletişim dokümanlarında, faturalarda, makbuzlarda, personel takip formlarında, başarı belgelerinde, sertifikalarında, kurumsal yayınlarında, faaliyet ve finans raporlarında, broşürlerinde, katalog reklam ya da bayraklarında, çıkartmalarında, ajanda ve blok notlarında, ve benzeri promosyon ürünleri ve ürün ambalajları bina ofis şantiye içerisinde  yer alınan çevre tabelalarında yönlendirme elemanları, sergilerinde, fuarlarında, web sitesi tanıtım cd’ lerinde, multimedya uygulamalarında, araç üzerinde grafikerler… Tüm bunlar bir kurumun “kurumsal bir imajın” birer parçasıdır.

Yani bütünün detaylarıdır. Öztaş reklam’ ın işlerini “bütün” haline getirmektedir.

Afiş

Afiş reklamcılıkta olmazsa olmazdır.”

Bir ürünü veya markayı belirli bir süre ayakta tutarlar veya markayı yok ederler. Gazete dünyasında birinci sayfa da ki kapak ne ise reklamcılık da afiş odur.

Afiş Nasıl Yapılır

Bir afiş de reklamın en önemli özelliği fark edilebilmesidir. Bu amaç ile afiş tasarımlarında dikkat edilmesi gereken bazı kurallar vardır;

  1. Afiş reklamı okunabilir olmalı: Süslü ve dekoratif yazılar yerine okunaklı karakterleri bakımından tercih edilebilmeli. Afiş de kullanılan yazının karakteri ve afişe oranla boyutları yaklaşık olarak 1,5 metre ile 2 metre arasında okunabilmesi.
  2. Afiş reklamının da anlaşılabilir olması: Afişte akıcılık, anlaşılır bir dil ile düzgün cümleler kurulması, afiş görüldüklerinde insanlar tarafından algılanması yaklaşık olarak 3-5 saniye kadar sürecektir. Afişte yer alan başlıklar sırasıyla alt başlık ve slogan gibi sözeller ile bilgiler arasında hedef kitlelere yönelik ulaştırılmak istenen mesajlarda önem sıralarına göre yönlendirilecek olan hiyerarşik bir yapıda kurulması gerekir. İletilmek istenen mesajda doğrudan aktarılacak görsel bir sistem oluşturulmalı. Afiş uygulamalarında verilmek istenilen mesajların 3-5 sözcük ile de oluşan bir başlık ve sloganlarda daha çabuk iletildiğinden dolayı sözel mesajın sözcükleri geçtikleri zaman okuma zorlukları başladığının da unutulmaması gereklidir.
  3. Düzen: Afiş de detay kısa süreli ve anlaşılır bir düzen olmasıdır. Bu sebeple tasarımların temeli olarak düşüncenin de fotoğraf ve imaj bakımından tipografi ve daha etkili bir biçimde vurgulanması araştırılmalı ve espirili dramatik veya düşsel bir imajlardan hangilerinin anlatımı da güçlendirdiği belirtilmeli. Böylelikle etkisi arttırılmış olacaktır.
  4. Hedef kitle: Bu kadar kısa bir sürede ulaşılması gereken önemli bir detay ise etkili bir slogan ya da grafik olacaktır. Afiş reklamında görüntü ve sayısı yaklaşık olarak üçü geçmemeli, hatta mümkün ise sınırlandırılmalı aynı zamanda afiş üzerine mümkün olduğu kadar büyük ölçekli ve fotoğrafları illüstrasyon kullanılmalı.

Katalog

Katalog tasarımları bir firmanın ürünlerini ya da hizmetini bir sanatçının eserleri bakımından kütüphanenin kitaplarını ya da bir şehrin önemli tarihi yapılarını hazırlayabilirler. Kataloglar içerdikleri konuya göre amaçları hizmetine göre kullanacağı yerlere göre çeşitlilik gösterirler. Kimi katalog tasarımlarını kitap şeklinde hazırlanılan kimi tasarımlar kartela şeklinde ya da fişler şeklinde yapılmaktadır.

Bütün bu çalışmalar gerçekleştirmek üzere uzman bir ekip gerektirebilir. Öztaş reklam çözümleri üretmek ya da kapsamlı bir şekilde gerçekleştirmek adına deneyim ve becerilere güvenmektedir.

3D Modelleme

3D modelleme genellikle bilgisayar grafikleri yardımıyla 3d modelleme için özel programlar yardımıyla canlı ya da cansız bir nesnenin üç boyutlu matematiksel olarak modelinin geliştirilmesi sürecine denir. 3D modelleme süreciyle beraber hazırlanılan 3d modeller ile çoğu zamanda 3d Rendering adlı model ile daha gerçekçi bir görünüme kavuşmasını sağlamaktadır. 3D modelleme de bilgisayar grafiklerinin verilerini genel olarak kullanıcı tarafından heykel veya plastik sanatına benzer bir şekilde işlenerek elde edilmektedir.

Çoğu zaman da kullanıcı elle yapılan 3d modelleme, diğer bir durumda otomatik yapılabilir. Otomatik olarak yapılan 3d modelleme daha önce yapılmış algoritmalar ile belli bir değerin girilmesi ile 3d tarayıcı gibi çeşitli tarama cihazları ile yapılabilmektedir. Örnek olarak hastanelerde kullanılan mr cihazıyla beraber 3d tarayıcılarla beraber görmekte.

Türkiye’de ve aynı zamanda dünyada kullanılan oldukça geniş bir 3d modelleme ile inşaatı yapılacak olan yapının da üç boyutlu modellerin yapılması amacıyla kullanılan ve imalatı yapılacak olan bir ürünün özelliği olarak modelin hazırlanması adına kullanılır. Günümüzde oyunlarda ve animasyonlarda, dünyanın vazgeçilmez bir parçası haline gelen ve 3d modellemenin de tarihini kişisel bilgisayardan bile daha eskiye dayanabilir. Başta film ve video oyunları iç tasarımlarıyla beraber tıp sektöründe de anatomi olarak interaktif bir sunum ile başvurulur. Tıp sektörü anatomi gibi interaktik sunum olarak başvurur.

3d modelleme de yaygın olarak kullanıldığı sektörden bir diğeri ise imalat sektörüdür. 3d modelleme de esas olarak üretim yapılacak mekanik bir parçalı ya da modelin dijital olarak sunumu da üretim yapılmadan önce hazırlanabilir. Cad ve cam olarak verilen yöntemde bilgisayar programlarında yapılan 3d modelde yalnızca tasarımı değil üretimi de montaj aşamalarında da kullanıcılara kolaylık sağlarlar. 3d modelleme de organizasyon ve sahnelerde set tasarımlarında da kullanılır.

3d modelleme Programları

3d modelleme amacıyla kullanılan sayısız çeşitlilikle beraber sayısız özel programlar bulunmakta. Bu program, kullanıcıların kullanım amaçlarına göre yaptıkları modellerin karakterlerine bağlı olarak değişebilmekte. Basit yapılarda oluşan model parçaları Sketchup adı verilen program ile beraber kullanılan makine parçası oluşturmak adına bina modellemesi yapmak isteyen bir kişi SolidWorkds ya da AutoCad Programlarıyla tercih edilmektedir. 3d modelleme programıyla animasyon ve oyun grafiklerini çizerken de kullanılabilir. 3D animasyon için yapılacak olan 3d modelleme de sık olarak kullanılan programların başında 3d Studio Max gelecektir. 3DS Max programıyla günümüz filmlerinde özel efektleri hazırlanması ile animasyon modelinin oluşturulması ile beraber, oyun grafiklerin oluşturulmasıyla mimari sunumda sıklıkla kullanılır.

Işıklı & Işıksız Tabela

Işıklı ya da ışıksız tabela da farklı baskı ve üretim tekniğiyle beraber ışıklı ya da ışıksız tabela üretimi, dijital baskı, ışıklı ışıksız vinil germe gibi birçok gelişmiş yeni teknoloji ile beraber led tabela da paslanmaz krom tabelalarda, pleksi ışıklı tabelalarda birlikte hazırlanmaktadır.

Açık Hava Reklamcılığı

Tüketim ürünlerinde ya da hizmet sektöründeki çeşitliliği bakımından doğan rekabet ile açık hava reklamcılığında ciddi derece de firmalar arasında kıyasıya rekabet yaşanıyor. Açık hava reklamcılığında reklam verenler görsel ya da yazılı olarak basından sonra en çok reklama yatırım yapılan iki ya da üçüncü reklam aracıdır. Neden diye soracak olursanız, toplumda okuyan ve çalışan bireyler olduğundan dolayı basın ve televizyon aynı zamanda internet reklamcılığı dışında yolda giderken iş, okul gibi sebeplerden dolayı dışarıya çıkmak zorunda kalıyorlar. İşte burada açık hava reklamcılığı devreye girecektir. Potansiyel müşterisini arttırmak isteyenlerin buluşma noktası açık hava reklamcılığı dır.

Kısacası ajans hizmetini sizlere en iyi şekilde sunarız.

Sizi en iyi biz tanıtırız.

Bazı Ajans hizmeti çalışmalarımız